Kontsumitzaileen Informaziorako Udal Bulegoa

 

Kontsumitzaileentzako informazio-, orientabide- eta laguntza-zerbitzua. Honako hau eskaintzen da:

  • Kontsultei erantzutea, aurrez aurre zein telefonoaren bidez.
  • Kexei, erreklamazioei eta salaketei erantzutea. Kontsumitzaile eta erabiltzaileen eskubideak defendatzea, bitartekaritzaren bidez, aldeak adiskidetasunez ados j artzeko, eta ados jarri ezean, erreklamazioarekin aurrera egiteko dauden bideen berri emateko. Salaketei dagokienez, dagokien organismoari helaraztea.
  • Prestakuntza- eta sentsibiliazio-ekintzak, herritarrei kontsumitzaileen eta erabiltzaileen eskubideei buruzko informazioa emateko.

Egin kontsulta edo erreklamazioa

Ordutegia/Arreta

Ordutegia: 9:00etatik 14:00etara.

AURREZ AURREKO HITZORDUAREKIN EMANGO DA ARRETA:

Hitzordua telefonoz eskatu ahal izango da, 747.406.085 telefonora deituz, edo posta elektronikoz, helbide elektroniko honetara idatzita: omic@enkarterri.eus

ZEIN IZANGO DA UDALERRIEN ARRETARAKO EGUNA ETA LEKUA:

  • ASTELEHENA: Enkarterriko Mankomunitatea (ARANGUREN)
  • ASTEARTEA: SODUPEko udal bulegoak
  • ASTEAZKENA: Madres irlandesas plaza, 4-ezk. (Bake Epaitegiko eraikinean) Zalla
  • OSTEGUNA: BALMASEDAKO HAZ
  • OSTIRALA:
    • Hileko 1. ostirala: SOPUERTAKO Udala
    • Hileko 2. ostirala: GORDEXOLAKO Udala
    • Hileko 3. ostirala: KARRANTZAKO Udala
    • Hileko 4. ostirala: Udalak: ARTZENTALES, GALDAMES, TURTZIOS eta LANESTOSA (eskariaren arabera).

Argitalpenak

Argazki galeria

  • Kontsumobide
  • Facebook Kontsumobide
  • Twitter Kontsumobide