Kontsumitzaileen Informaziorako Udal Bulegoa

Kontsumitzaileentzako informazio-, orientabide- eta laguntza-zerbitzua. Honako hau eskaintzen da:

  • Kontsultei erantzutea, aurrez aurre zein telefonoaren bidez.
  • Kexei, erreklamazioei eta salaketei erantzutea. Kontsumitzaile eta erabiltzaileen eskubideak defendatzea, bitartekaritzaren bidez, aldeak adiskidetasunez ados jartzeko, eta ados jarri ezean, erreklamazioarekin aurrera egiteko dauden bideen berri emateko. Salaketei dagokienez, dagokien organismoari helaraztea.
  • Prestakuntza- eta sentsibiliazio-ekintzak, herritarrei kontsumitzaileen eta erabiltzaileen eskubideei buruzko informazioa emateko.

Egin kontsulta edo erreklamazioa

Ordutegia / arreta

Ordutegia: 9:00etatik 14:00etara.

AURREZ AURREKO HITZORDUAREKIN EMANGO DA ARRETA:

Hitzordua telefonoz eskatu ahal izango da, 94-667.18.51 / 52 telefonora deituz, edo posta elektronikoz, helbide elektroniko honetara idatzita: omic@enkarterri.eus

ZEIN IZANGO DA UDALERRIEN ARRETARAKO EGUNA ETA LEKUA:

  • ASTELEHENA: Enkarterriko Mankomunitatea (ARANGUREN)
  • ASTEARTEA: SODUPEko udal bulegoak
  • ASTEAZKENA: ZALLAKO Udal Pilotalekua
  • OSTEGUNA: BALMASEDAKO HAZ
  • OSTIRALA:
    • Hileko 1. ostirala: SOPUERTAKO Udala
    • Hileko 2. ostirala: GORDEXOLAKO Udala
    • Hileko 3. ostirala: KARRANTZAKO Udala
    • Hileko 4. ostirala: Udalak: ARTZENTALES, GALDAMES, TURTZIOS eta LANESTOSA (eskariaren arabera).

Albisteak

RSS iturria ikusi

Argitalpenak

Argazki galeria

  • Kontsumobide
  • Facebook Kontsumobide
  • Twitter Kontsumobide